Na levá straně webové stránky nipax.cz klikněte na možnost „nastavení hesla“, otevře se Vám dialogové okno a to vyplňte. Váš e-mail je Vaše uživatelské jméno. Původní heslo nevyplňujte.
V případě, že Outlook již používáte, klikněte vlevo nahoře na „Soubor“, poté na „Přidat účet“ a pokračujete od bodu 3, jinak pokřačujte následujícím bodem.
Postupujte pomocí průvodce dle následujícího postupu
Vyplňte všechna nastavení níže a poté klikněte na tlačítko další nastavení
V záložce "Server pro odchozí poštu" zaškrtněte možnost "Server pro odchozí poštu (SMTP) požaduje ověření" a zvolte "Použít stejná nastavení jako pro server příchozí pošty".
V záložce "Upřesnit" vyplňte následující možnosti:
V novější verzi Outlooku je nastavení kořenové složky: nastavení účtu - nastavení složek a synchronizace (fixme)
Pokud še funguje jak má, po uložení tohoto nastavení proběhne test připojení a zobrazený výsledek bude vypadat takto. Stačí toto okno zavřít a dokončit průvodce.
V případě problémů nás kontaktujte na adrese info@csc-sro.cz nebo telefonním čísle +420 222 742 750